2017. április 17., hétfő

Conor McGregor a UFC jsou okouzlujícím koktejlem, ale nic nehraje box

Druhá První byla velmi odlišná. Kdysi Eubank Jr bojoval s osvěžující elegance se zastavit ‚Spike' O'Sullivana, a Joshua překonal některé znepokojivé momenty před produkovat zničující hák, který vyrazil Dillian Whyte, dosáhl jsem na dálkovém ovladači. Nahrál jsem svůj vůbec první UFC boje -. jako Conor McGregor připraveni čelit José Aldo v časných ranních hodinách v Las Vegas

I rád příběhy, které on mi řekl, že o útěku život instalatér v Crumlin, Dublin, a jak se mu nahradil jej s 10-hodinovým nákupních sprees v Las Vegas s jeho přítelkyní. McGregor se chlubil, že on stal se tak bohatý, že nikdy vyjel z postele před druhou odpoledne.Uvažoval jsem, jak dlouho extravagantní životní styl dokáže udržet aroganci a násilné ponížení na uzdě.

Název McGregor je stále stoupá v rozhovorech, které jsem udělal s dalšími sportovci. Ať už se jednalo o rugby mezinárodní Paul O'Connell, mluvíme o způsobu, jakým se zdál klesly pod vlivem svého nafoukaný krajana, nebo ikonou rugby ligy v Jamiem Peacock s dotazem, co si o UFC celé Irsko, měl jsem přiznat svou neznalost studoval smíšených bojových umění. McGregor byl stejně jako některé z Bet365-Bonus zdarma velkých bojovníků jsem se setkal v minulosti. Byl to odvážný a drzý, odvážný a trochu blázen

The Ultimate Fighting Championship začal až v roce 1993 a její mělké historie kňučí z každé křičí reklamní vitríny.McGregor v Aldo byl titulek boj UFC 194. Boxing ve Spojených státech hrozí popula ritě UFC, ale já jsem chuntered s mým obvyklým skepsí, protože MMA nemůže činit nárok na muže postavy Joe Louis či Sugar Ray Robinson, Muhammad Ali nebo Sugar Ray Leonard.

Je to absurdní tvrzení. Nechceme spadnout na milost a zázrak Lionel Messi nebo Dan Carter, Usain Bolt nebo Novak Djokovic, protože jejich historických předchůdců. Právě jsme krok zpět v úžasu, protože jsou tak brilantní v okamžiku, tady a teď.

A tak McGregor, a dokonce UFC, stala plíživé přítomnost v Bet365 online bonus hlavě.Minulý měsíc jsem zjistil, že zájem o nahromadění k boji mezi Ronda Rouseyová a Holly Holm v Melbourne. Zaujalo mě mimochodem, v němž žena jako Rousey se stal největší hvězdou v podniku k swaggeringly macho jako UFC.

Nedíval jsem Rousey proti Holm v televizi, ale podíval jsem se na výsledku časně je dna listopadu ráno. Bylo to šokující čtení, které Holm vyhrál - a trochu nepříjemné vidět, jak špatně byly zdánlivě neporazitelný Rousey biti

McGregor čelil podobné nebezpečí proti Aldo. - těžký Brazilec, který neztratil více než jedno desetiletí. Dokázal jsem si představit, jak Dana White bude cukat, protože jsem byl v Dublinu minulý měsíc, kdy stál v čele UFC i ve městě.Bílý odletěl do Dublinu „ukázat Conor nějakou lásku" - s příslibem, že pokud McGregor porazil Aldo Bude titulek si fantastická UFC v Croke Parku v létě příštího roku. Moji přátelé Dublin ujistil me 82.000 vstupenek se bude prodávat v jedné hodiny.

V posledních týdnech jsem se dotazoval boxery tak odlišné, jak David Haye a Andy Lee. Mluvili jsme o Tyson Fury, ale byl jsem překvapen tím, jak animovaný Haye a Lee se oba stali, když se rozhovor přešel na McGregor.Nebylo skepticismus UFC tady - i když Haye těšilo, že H olm, bývalý boxer, který použil některé její sladká vědy předstihnout Rousey.UFC je Conor McGregor: ‚I štípnout, protože jsem obklopen luxusem, ale je postaven na oběť'více

Všechny tyto myšlenky vířily v hlavě, když jsem se konečně ponořila do víru UFC v neděli ráno. Můj syn byl ještě spí a děvčata byli na nákupech, protože nahrávka začala valit.zařazen I na rychlé převíjení vpřed prostřednictvím předběžných záchvaty a zašklebil se při pohledu na bosý zápas, muži děrování sebe na podlaze a krev stéká tváře.

Zajímalo by mě, jestli můj syn cítil stejnou nejistotu při sledování O'Sullivan je bušil by Eubank nebo Whyte srazil za studena Joshua. Ale vyrůstal v domě, kde jsem napsal knihy o Joe Louis a Emile Griffith, že to bylo řečeno, že box je mnohem více než brutality.

Zpomalení nahrávání normální rychlostí Sledoval jsem McGregor vzpínat cestu do Octagon. Vypad al naprosto uvolněně uprostřed spalující intenzitě. Aldo, v kontrastu, se zdálo tlumené.Byl jsem tak zapojen, jako by sledoval posledních pár minut před boji mezi dvěma boxery jsem následovaly po celá léta.


Celý týden McGregor slíbil, že knock out Aldo v prvním kole. Ale cítil jsem starý nárůst nejistoty, zatímco Ir odrazil lehce na jeho bosé nohy a přikývl soustředěně.

Stalo se to tak rychle, že se boj trvající pouhých 13 sekund, ve skutečnosti jsem vstal překvapením. Okamžitě jsem stiskl tlačítko převíjení a McGregor levá ruka opět vybuchla. Jako černé světla zahalena hlavu a padl tvrdě, Aldo ještě dopadl úder své vlastní. McGregor krvácel, když vylezl na straně osmiúhelníku jako smrtící pavouka, který měl nějak dotáhl až z Crumlin do Las Vegas.Křičel ven na zvedající MGM Grand - jako by to bylo UFC je totéž jako ‚King of the World' vytí z Cassius Clay.UFC Evropě (@UFCEurope) Wow !!!! Conor McGregor vykrojení Jose Aldo u # UFC194 !!!!! https://t.co/zEbZursoW6December 13. 2015

Je-li dána možnost volby rozhovor McGregor nebo Fury opět bych se rozhodnout pro muší UFC spíše než boxerské je nový světový přeborník v těžké váze. Ale v pondělí večer jsem se také rozhodl mluvit o boxu, než UFC mému synovi. Namísto zvýrazňování ohromující dosažení McGregor Slíbil jsem mu, že tam bude absorbovat middleweight soutěž letos v sobotu v noci mezi Andy Lee a Billy Joe Saunders.Blíže k domovu, stále považuje za správné, aby se pokusili zastavit zdánlivě nezastavitelný vzestup UFC a soustředit se na tradiční ctnosti ringu. Nechci ztratit svou chlapce osmiúhelníku ještě dost.

tipování na Bet365

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése