2017. április 14., péntek

Andy Murray hnev nároku mu vyhnúť Novak Djokovic na ATP finále

Andy Murray musí poraziť Stan Wawrinka v piatok v noci, aby zostali na ATP World Tour Finals po prehre v dvoch setoch Rafael Nadal - a on je zlostne neústupný, že sa nesnaží vyhýbať Novak Djokovic v semifinále <. / p>

Nedostatočná útechou aj keď to je, ale Murray nebol tento rok hrali oveľa horšie a Nadal nehral moc lepšie, pretože jeho polovici leta prepadom výhru 6-4, 6-1 na niečo málo cez hodinu a pol v stredu.

Napriek tomu, ako Murray povedal obzrel na trosky, že aspoň vedel, že je šanca na odkladu po tom, čo zbili David Ferrer hravo vo svojom prvom zápase.Keby porazí Wawrinka, ktorý vyzeral oveľa lepšie v stredu v noci, keď porazil David Ferrer 7-5, 6-2, ke� � zostane v No2 vo svete celú cestu do finále Australian Open, a to je pomoc pri oslobodenie od Djokovič, kým samom konci v Melbourne.

Avšak, keď bol daný k nemu v menej ako diplomatických podmienok, že jeho porážka mohla byť neočakávaný bonus v prípade, že skončí vyhnúť svetovú No1 v sobotu Murray uzdu.

Keď to bolo navrhol, že to by mohlo byť jednoduchšie hrať Roger Federer ako Djokovič v semifinále, on prerušil jeho inkvizítor poukázať ani opponentwas presne Pushover.

"I don ' t si myslia, že je to otázka, ktorá je váš názor, "povedal nezvyčajne volánikmi. "Ty mi v podstate hovorí, že formát nie je v poriadku.Myslím, že Roger hrá skvele v tomto prípade. Vyhral to, čo šesťkrát, hral niektoré neuveriteľné zápasy tu. Zrejme hral skvelý tenis včera [keď porazil Djokovic].

"Nie je to pre mňa o to, kto je lepší z Rogera a Novak, pretože veci sa môžu zmeniť na dennej báze. Samoz rejme, že som stratil pohodlne Rafa dnes a ja ho mohol hrať za pár dní času, a to môže byť iný príbeh.

"Som si istý, Novak cíti rovnako o jeho zápase s Rogerom. Myslím, že všetci hráči vedia, že.

"Nesnažím sa skončil druhý v skupine. Snažím sa vyhrať každý zápas som hrať. Dúfam, že to, ako všetci hráči ju videli. Niektorí ľudia môžu mať odlišné názory.To je v poriadku, ak máte iný názor na mňa. Nemyslím si, že je správne, aby mi povedal, že formát nie je v poriadku, že by som radšej skončil druhý ako prvý, keď to nie je pravda, v mojej mysli. "

Rovnako tak si myslel, že formát kruhové obmeny bol chybný, aj keď tam boli len tri tristo zápasov v posledných 18 singlov v turnaji

"spôsob, akým je formát, takmer každá hra je dôležité, skôr než uvažovať ako:., Oh , no, môžem len stratiť túto sadu, je to v pořádku.'Možná, že v poslednom kole, ak budete musieť vyh rať jednu sadu kvalifikovať, je to trochu inak.

"Ale každý rok, keď som hral tenisové skoro kam som potreboval jednu sadu prejsť [urobil to].Hral som Tsonga a vyhral ten zápas v dvoch setoch. Hral som s Rogerom v Šanghaji pred niekoľkými rokmi, keď som sa už kvalifikoval, a hral u trojhodinovej zápas s ním.

"Nikdy som sa pozrel na niektorú zo zápasov, ako je to. Určite nechcete prísť o jedného z chalanov, ktoré ste konkurujú v najväčších udalostí pre najväčšie tituly v športe rýchlo v druhom sete. Som samozrejme sklamaný s tým, ako sa zápas dnes skončil. "

Ako by mohol byť, ako sa jeho rovnováha, visieť a načasovanie zhoršila po zvukovom začiatku až do bodu, kedy mu Nadal bossing po kurte takmer na želanie.Murray bol zúfalo sklamaný svojou službou, taktiež zasiahol štyri dvojité chyby a sezónne nízke číslo 37% z prvej slúži v prvej sade, opraviť škody v druhej na stále obyčajných 43%.

Murray povedal: "Veľmi dobre zasiahol loptu od zadnej časti ihriska. Od stredu až do konca druhého setu hral veľmi dobre.

"Ale ja som sa naozaj nepomohol. Na koniec prvého setu som celkom slušne slúžil a celý druhý.Že to nebude dosť dobrý proti nemu, keď hrá dobre. "

Sú obchodované predčasné prestávky a tam bola malá v ňom až do štyroch-to všetko v prvej, po ktorom sa zdalo Murray focus rozpadať a jeho záber tvorby utrpela, keď sa snažil zasiahnuť hlboko alebo dosť ťažké starosti Nadala.

druhá sada bola trápne jednostranný po Španiel držal a zlomil na začiatku, potom rozhodne prevzal kontrolu nad celou cestu do koniec.

na svetovom No5, ktorý hrá jeho krajan David Ferrer v piatok, jeho sezóna je opäť žiariace po značné úsilie, aby obnovila svoju dôveru.

"som presvedčený, že posledná štyri turnaje, pozitívne výsledky sú dobré pocity na súd, pokiaľ ide o užívam, č o sa týka obrazu, je oveľa lepšie, "povedal Nadal. "Ale to je len začiatok.Musím tvrdo pracovať.

"Sport všeobecne je pomerne jednoduché. Keď som si nemyslím, že o tom, ako trafiť loptu, ale keď som si, že práve o tom, kde sa trafiť loptu, to je dobrá správa, keď všetky tieto veci sa stane.

"Dnes sa cítim voľný. Cítim, že sa teší na to súdu. To neznamená, že budem hrať dobre každý zápas. To znamená, že som šťastná. Chodím každý deň. "

Ako dni ubiehajú, to nebol zlý pre žiariace Mallorcan.Andy Murray zastavuje pre strihanie vlasov počas ATP Tour Finals proti Rafa Nadal Celý článok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése