2017. szeptember 13., szerda

A Kvapilt díjazta Dakarban, az Autoklubban játszódó tisztességes játékért

A cselekmény fair play hivatásos bet 365 mobil katona jutalmazta Martin Stropnický védelmi miniszter, és most elnöke Autoklub cseh Jan Šťovíček.

Kvapil Harminchat, a 2. szakaszban, és kész sebesült ellenfél több mint három órán át várt rá, mint az orvosok gondoskodtak róla. A hő melegében vízellátást is biztosított, majd visszament a pályára.


Aztán egy finom homokba rejtett lyukba ragadt és kellemetlenül összeomlott. "Nem tettem semmit, amit más motoros nem csinálna. Az egyetlen különbség az, hogy a többiek nem maradnak ott három órán át. De az én szakmám nem engedi.Maradtam volna a sebe sült bármikor egész mígnem neodvezou Bet365 kifizetés hogyan „, mondta Kvapil, aki már három külföldi missziók és a katonai kiképzés képzik, hogy megszüntesse az esetleges problémákat.

„Inkább itt állni és beszél most arról, hogyan jutottam el a célba, bet365 fogadási bónuszok mert úgy éreztem, hogy ez van, és nagy a technikát," mondta.

Az életvédelem alapvető feladatának tekinthető. "A katonák a teljes mezőn és fegyverrel érzékelik a többséget. De ez nem így van. Megvan a képzést, és ez volna minden kollégám adna elsősegély „, mondta Kvapil, akik egy baleset megsérült a válla, és eltörte az orrát.

A művelet ment csak néhány napot Prágában, még a kórházban kereste fel a miniszter Stropnický és dicsérte neki példaértékű cselekedet.

„megl epődtem.Nem számítottam rá, hogy időt fordítok az elfoglalt menetrendemre.Kaptam egy szép anyag ajándék, amit értékelni, de megismétlem, hogy én ugyanezt tenne minden motoros vagy egy kolléga a munkahelyen, „mondta egy tagja a főkapitányság védelmi szolgáltatások katonai rendőrség Prágában.

Meglepődött és különleges autós nyeremény az Autoklub ČR. „Korábban az volt az érzésem, hogy az elnök Autóklub bet365 fogadási útmutatók nem is tudják, hogy egy hasonló verseny zajlik, de most, hogy nem volt változás, észrevettem, hogy a sport kezdett, több támogatást," mondta Kvapil, aki Šťovíček cselekmény köszönhetően, és hangsúlyozta amely mindig nem csak egy sport eredményt. Otthon

Bár Kvapil többször jelzett egy hős vagy egy lovag sport, szerinte, fontos mások cselekedeteit. „Heroes van szükség, a mentősök, a tűzoltók, rendőrök, illetv e azokat, akik nem képzett és még mindig megy előre.Volt az az előnye, hogy nagyszerű edzéssel és tudomást kell tennie, hogy mit kell tennie "- mondta a Big Shock Racing csapat tagja. Cipollonnál találkozott a kórházban, ahol együtt feküdtek és kapcsolatba lépnek . "Mi írunk, és beleegyezünk, hogy jöjjön hozzánk, majd én hozzád" - mondta Kvapil, aki a következő évben ismét feláll a Dakar kezdetén, és másodszor is eléri a célvonalat.

bet365 élő fogadás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése